مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-08اجتماعي

هشدار قرمز هواشناسی| بارش باران و وزش باد شدید در راه فیروزکوه


اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای منطقه شمال شرق استان تهران به ویژه منطقه فیروزکوه از احتمال وقوع رگبار شدید باران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای منطقه شمال شرق استان تهران به ویژه منطقه فیروزکوه از احتمال وقوع رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد خیلی شدید در این منطقه طی امروز خبر داد.

بر اساس این هشدار بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، آبرگرفتگی معابر به صورت گسترده، انسداد راه های روستایی و اختلال در جاده ها، خسارت به برخی زیرساخت ها مانند خطوط انتقال برق و تخریب سازه های موقت و سبک در اثر وزش باد خیلی شدید مورد انتظار است.

در همین رابطه توصیه اداره کل هواشناسی این است که شهروندان از تردد و توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، سفرهای برون شهری و انجام فعالیت های کوهنوردی خودداری و دستگاه های اجرایی و امدادرسان نیز آمادگی خود را حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه صبح امروز با اشاره به پیش بینی هواشناسی و وقوع سیل اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، اعلام هشدار نارنجی و احتمال وقوع سیلاب برای شهرستان، برای جلوگیری از اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قرمز هواشناسی| بارش باران و وزش باد شدید در راه فیروزکوه

هشدار قرمز هواشناسی| بارش باران و وزش باد شدید در راه فیروزکوه